------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری، از عناصر خود خواسته است که به کودکانشان سربریدن بیاموزند!

سایتها و صفحه‌های وابسته به داعش در اینترنت، تصاویری را از یک کودک لیبیایی منتشر کرده‌اند که با تقلید از سناریوی سربریدن "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی، سر عروسکی را از تنش جدا می‌کند

این عکس با این پیام منتشر شده است: "به کودکانتان سربریدن را بیاموزید، تا به شما کمک کنند؛ فردا سرهای متعفن بسیاری وجود خواهد داشت!".
در یکی از عکس‌های منتشر شده، کودکی نقابدار و چاقو به دست جلوی پرچم سیاه داعش ایستاده و عروسکی را به دست دارد. در عکس دیگر همان عروسک درحالیه سر آن از بدنش جدا شده، به زمین افتاده است.
روزنامه "الحیات" چاپ لندن نوشت: لباس این عروسک به رنگ نارنجی است، و یاد آور لباسی است که "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی پیش از بریده شدن سرش به دست یکی از اعضای انگلیسی گروه تروریستی داعش، به تن داشت.
گروه تروریستی داعش اردوگاه‌هایی را برای آموزش کودکان ایجاد کرده است

مرکز موسوم به "دیده‌بان حقوق بشر سوریه" اعلام کرده است که داعش توانسته است هزاران کودک عراقی و سوری و دیگر کشورهای عربی را به خدمت بگیرد.
این مرکز وابسته به مخالفان که مقر آن در لندن قرار دارد، تأکید کرده است که این کودکان 12 تا 16 ساله در اردوگاه هایی ویژه در اطراف استان نینوا در عراق، استفاده از سلاح را آموزش می‌بینند.
الحیات به نقل از ناظران نوشت، داعش به دلیل سرخوردگی شدید اعضای خود به دنبال نسل جدیدی از تروریستها است که از کودکی سلاح به دست گرفته باشند و هرگونه احساسی درون آنها مرده باشد

فاطمه واو





      

اسقاط طائرة تجسس اسرائیلیة حاولت الاقتراب من منشآة نوویة ایرانیة

روابط عمومی ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رادارگریز رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه خبر داد

أعلنت قوات حرس الثورة الاسلامیة فی ایران أنها اسقطت طائرة من دون طیار تجسسیة اسرائیلیة کانت تحاول التسلل الى محیط منشأة نطنز النوویة وسط ایران  .

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

براساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

این اطلاعیه افزوده است: این اقدام شیطنت‌آمیز باردیگر خوی ماجراجویی رژیم صهیونیستی را آشکارتر و برگ سیاه دیگری به پرونده سراسر جنایت و خباثت این رژیم جعلی و جنگ طلب افزود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از ملت شریف و سرزمین اسلامی ایران از آمادگی همه جانبه و قاطع برخوردار بوده و حق هر گونه واکنش و مقابله به مثل را برای خود محفوظ می داند

وأفادت العلاقات العامة لحرس الثورة الاسلامیة فی بیان : قامت دفاعاتنا الجویة التابعة لقوات الجو فضاء فی الحرس الثوری باعتراض واسقاط طائرة تجسس من دون طیار اسرائیلیة بعد اصابتها بصاروخ.

وأضاف البیان ان الطائرة الاسرائیلیة التی تم اسقاطها هی من نوع الطائرات الخفیة التی لایرصدها الرادار وکانت تنوی التسلل الى محیط منشأة نطنز النوویة حیث تصدت لها وحدات الدفاع الجوی بالوقت المناسب وأصابتها بصاروخ ارض جو قبل دخولها أجواء المنشأة النوویة.

وتابع البیان، ان هذه الخطوة الشیطانیة تثبت مرة اخرى النزعة العدوانیة للکیان الصهیونی، وتضیف ورقة اخرى فی السجل الاسود لجرائم هذا الکیان اللقیط وممارساته الخبیثة واثارته للحروب.

وفی الختام أکد البیان ان حرس الثورة الاسلامیة لدیه الاستعداد والجاهزیة التامة جنبا الى جنب سائر القوات المسلحة لجمهوریة ایران الاسلامیة، للدفاع عن الشعب الایرانی الشریف وتراب الوطن والتصدی بکل حزم وقوة، ویحتفظ لنفسه بحق الرد والتعامل بالمثل فی هذا المجال.

فاطمه واو

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

براساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

این اطلاعیه افزوده است: این اقدام شیطنت‌آمیز باردیگر خوی ماجراجویی رژیم صهیونیستی را آشکارتر و برگ سیاه دیگری به پرونده سراسر جنایت و خباثت این رژیم جعلی و جنگ طلب افزود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از ملت شریف و سرزمین اسلامی ایران از آمادگی همه جانبه و قاطع برخوردار بوده و حق هر گونه واکنش و مقابله به مثل را برای خود محفوظ می داند

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1625960#sthash.fGEuLVE4.dpuf




      

فاطمه واو





      

تنها چند هفته پس از انتشار تصویر کودک 7 ساله استرالیایی که سر ِ بریده شده یکی از قربانیان داعش را در دست گرفته بود، کودک 13 ساله مغربی مقیم بلژیک به نام "یونس اباعود" کلاشینکوفی به دست گرفت و بیعت خود با داعش را اعلام کرد!

انتشار تصویر این دانش آموز اهل بروکسل در حالی که لباس عربی به تن دارد، شوک و وحشت عجیبی به افکار عمومی بلژیک وارد کرده است رسانه های غربی از جمله روزنامه "دیلی میل" چاپ لندن، یونس اباعود را "کوچک ترین داعشی بیگانه ای" توصیف می کنند که به 5 هزار تروریست اروپایی در سوریه ملحق شده است

گفته می شود یونس که در تصویر دیگری کمربندی انفجاری به تن کرده است، در تعطیلات تابستانی به همراه برادر 27 ساله اش عبدالحمید اباعود، به تروریست های داعش در سوریه ملحق شده اند.

واقعیت این است که یونس تنها کودکی نیست که در سایه داعش در سوریه سلاح به دست می گیرد زیرا پیش از وی نیز ده ها کودک از کشورهای مختلف خانه و وطن خود را به قصد شرکت در جنگ و ملحق شدن به داعش در سوریه و عراق رها کرده اند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش های غربی تنها در ماه ژوئن گذشته بیش از 140 کودک در سوریه پس از ربوده شدن، به اجبار به داعش ملحق شده اند. داعش تاکنون ده ها دانش آموز کُرد را در مناطق تحت اشغال خود در سوریه بازداشت و مجبور کرده است که مسائل انحرافی مورد نظر این گروه تروریستی را فرا گیرند.

هرچند از نظر تعداد، فرانسه در راس کشورهای اروپایی قرار دارد که تکفیری ها از آنجا به سوریه سفر می کنند، اما آمارهای موجود نشان می دهد که از هر یک میلیون نفر جمعیت بلژیک، 27 نفر برای پیوستن به تکفیری ها به سوریه سفر می کنند. به این ترتیب بر اساس جمعیت، بلژیک در این زمینه رتبه نخست را دارد و پس از آن کشورهای دانمارک، هلند، سوئد، نروژ و استرالیا قرار دارند

فاطمه واو





      

نیروهای ویژه پیشمرگه، یک دو راهی مهم و راهبردی را در شمال شرقی بعقوبه از چنگ عناصر تروریست داعش آزاد کردند.


نیروهای ویژه پیشمرگه که از استان سلیمانیه به سمت بعقوبه آمده بودند، در عملیاتی پنج ساعته، دو راهی اکباشی را آزاد کردند. این دو راهی که آغاز جده ورودی جنوبی و شمالی مناطق السعدیه و جلولاء به شمار می رود، از اهمیتی راهبردی از نظر امنیتی برخوردار است.

 نیروهای ویژه پیشمرگه همچنین، چهار روستا و دشت العوسج واقع در شرق منطقه جلولاء را آزاد کردند.و در این عملیات، پنج تن از عناصر داعش را به هلاکت رسانده، هفت تن را زخمی و چهار خودروی نظامی آنان را که حامل سلاح و مهمات بود، منهدم کردند.

حملات ایذایی ضد داعش، با هدف فرسودن تواناهایی داعش و ایجاد رخنه در دیواره دفاعی پیشروند? آنان صورت می گیرد تا از منافذ ایجاد شده برای پیشروی به مراکز نزدیک به مناطق السعدیه و جلولاء استفاده شود.

گروهک تروریستی داعش از ماه ژوئن گذشته تاکنون منطقه السعدیه را به اشغال خود در آورده است.

منطقه جلولاء نیز از یک هفته پیش به اشغال تروریست های این گروه در آمد

فاطمه واو





      
<   <<   6   7   8   9      >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!