------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

رسانه‌های سعودی درتلاشی ناکام می‌خواهند خلبانان متجاوز این کشور را که محموله موشک جنگنده‌های خود را بر سر شهروندان بی دفاع یمنی می‌ریزند، افرادی فداکار معرفی کنند که به خاطر کشورشان و برای آزادی همسایگان یمنی به ماموریت می‌روند!

تبلیغاتی که رسانه های سعودی از جمله شبکه العربیه وابسته به آل سعود دراین زمینه به راه انداخته اند، آن هم در شرایطی که "دشمنان" آنان کودکانی با اجساد تکه تکه شده و در زیر آوارهای منازل تخریب شده و پیرمردهای آواره در بیابان ها هستند، موفق نخواهد بود.

پایگاه " العربیه نت " تصویری را منتشر کرده است که یک خلبان سعودی را در حال خداحافظی با فرزندانش قبل از رفتن برای انجام ماموریت تجاوزکارانه در حمله به یمن، نشان می دهد و با انتشار این تصویر تلاش می کند تا اقدام ارتش سعودی را انسانی جلوه دهد و تلاش می کند تا وجهه جنایتکارانه ارتش این کشوررا که به کشتار و آواره کردن مردم یمن و کودکانش اقدام کرده است، بپوشاند.

درمقابل تصویری که پایگاه شبکه العربیه منتشر کرده، خبرگزاری یمن هم تصاویر کشتارهایی را که خلبانان سعودی با حملات خود درحق مردم مسلمان یمن مرتکب شده اند، منتشر کرده است تا واقعیت ها از دید افکار عمومی پنهان نماند.

فاطمه.س.واو





      

حملات عربستان به یمن 2 هزار و 571 کشته و 3 هزارو 897 زخمی برجا گذاشته است

در میان کشته ها 381 کودک و 214 زن هستند. و در میان زخمی ها نیز 618 کودک و 455 زن دیده می شوند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی "شرف غالب لقمان" سخنگوی ارتش یمن، جنگنده های عربستان و متحدانش به 334 منطقه مسکونی حمله و 2 هزار و 265 منزل را تخریب کردند که 91 منزل بر سر ساکنین اش خراب شد و 40 هزار خانواده هم بی خانمان و آواره شده اند.

لقمان افزود : بیش از هزار و 200 مرکز خدماتی عمومی و مسجد از جمله 72 مرکز آموزشی با خاک یکسان شد و 2 منطقه باستانی نیز ویران شده است.

لقمان اعلام کرد : جنگنده های متجاوز همچنین 11 مجتمع تجاری ، 6 ایستگاه سوختی و 35 خودروی باری را با محموله هایش منهدم کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت : تخریب عمدی منازل، بازارها ، پایگاه های نظامی ، پل ها ، راه ها و مراکز مهم بیانگر دشمنی و کینه عربستان با مردم یمن است .

لقمان گفت : هدف عربستان از محاصره هوائی ، دریائی و زمینی یمن به زانو درآوردن مردم این کشور است .

لقمان اظهار داشت: عربستان با حمله وحشیانه و کثیف خود به یمن سلاح هایی را که شرکت های  اسلحه سازی آمریکا و دیگر کشورها تولید کرده اند ، آزمایش می کند که بهای آزمایش چنین سلاح هایی کشته شدن زنان ، کودکان و سالخوردگان یمنی است و شواهد و قراین حاکی از استفاده از سلاح ها و بمب های ممنوعه در تجاوز به یمن است.

لقمان گفت: عربستان مانع نزدیک شدن کشتی های حامل مواد غذایی، سوخت و کمک های پزشکی به یمن می شود و مراکز تولید و انبارهای مواد غذایی را منهدم می کند تا مردم یمن را گرسنه نگه دارد و به زانو دربیاورد .

لقمان اعلام کرد : با وجود شدت حملات عربستان برای تضعیف ارتش یمن و حمایت از گروه های تروریستی و خرابکار، تحولات میدانی نشان می دهد که ارتش یمن با کمک مردم همچنان در برابر تجاوزات و حملات ایستاده است و همچنین با القاعده و دیگر گروه های تروریستی می جنگد.

فاطمه.س.واو





      

جنگنده‌های سعودی کامیونهای حامل مواد غذایی در یمن را هدف قرار دادند .


منابع یمنی تأکید کردند که دو کامیون حامل مواد غذایی در جاده "الحدیده" به "تعز" هدف جنگنده های سعودی قرار گرفتند.

در این حمله تروریستی 3 نفر شهید و 9 تن مجروح شدند.

جنگنده های ائتلاف سعودی از صبح امروز (یکشنبه) حملات به مناطق مختلف یمن از جمله صنعا را از سرگرفتند.

حملات ائتلاف عربستان تا کنون بیش از 500 شهید برجا گذاشته است که بیش از 90 تن از این شهدا کودک هستند.

فاطمه.س.واو





      

حزب‌الله تهدید روزنامه لبنانی "الاخبار" از سوی سفیر عربستان سعودی به خاطر پوشش اخبار تجاوزگری های آل سعود به یمن را محکوم کرد

حزب الله لبنان

"حاج محمد عفیف" مسوول روابط عمومی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما اظهارات بی‌سابقه و غیر مسوولانه "علی عواض العسیری" سفیر عربستان سعودی در لبنان درباره روزنامه الاخبار را محکوم کرده و آن را تهدیدی مستقیم و آشکار ضد این روزنامه و زندگی و سلامت کارکنان آن و همچنین تجاوز مستقیم ضد کرامت و آزادی مطبوعات در لبنان می‌دانیم. این اظهارات همچنین دخالتی ناپسند و مردود در امور داخلی لبنان به شمار می‌رود.

وی گفت: معتقدیم که تنها گناه این روزنامه از دیدگاه عربستان و متحدانش این است که همچنان اهداف جنگ عربستان علیه یمن را فاش می کند، و از سیاست سعودی که در طول تاریخ در مسیر ایجاد فتنه و ناآرامی در کشورهای عربی و اسلامی قرار داشته است، پرده بر می دارد.

عفیف در پایان این بیانیه اظهار داشت که به جای تهدید، شکایت نزد دستگاه قضایی لبنان برای حل اختلافات را حق همگان می‌دانیم؛ و همبستگی کامل خود را با "ابراهیم الامین" سردبیر و خبرنگاران و کارکنان روزنامه الاخبار اعلام می‌کنیم.

سفیر سعودی در لبنان جمعه گذشته (14 فروردین ماه) با انتقاد شدید از رویکرد رسانه‌ای روزنامه الاخبار به دلیل پوشش تحولات منطقه بویژه حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی علیه یمن، سردبیر و خبرنگاران آن را تهدید کرد و گفت: اکنون نوبت (تسویه حساب با) شما رسیده است.

فاطمه.س.واو





      

کارشناس مسائل راهبردی و نظامی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در زمینه فعال شدن جبهه لبنان و توان موشکی حزب الله هشدار داد .


"الن بن دیوید" تحلیلگر مسائل نظامی و راهبردی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در خصوص اقتدار موشکی حزب الله گفت: "این حزب در لبنان 100 هزار فروند موشک و خمپاره ذخیره کرده است و می تواند جبهه داخلی اسرائیل را بطور روزانه موشک باران کند."

وی افزود: "احتمال فعال شدن جبهه لبنان طی سالهای اخیر بیشتر شده و آمادگی حزب الله برای رویارویی با اسرائیل افزایش یافته است و عملیات اخیر آن در مزارع شبعا این ادعا را تایید می کند."

بن دیوید خاطرنشان کرد: "ارتش اسرائیل از این بابت نگران است که جنگ اخیر غزه باعث شده انتظارات داخلی بطور غیر واقعی افزایش یابد."

وی گفت: "در صورت جنگ با حزب الله گنبد آهنین نمی تواند از اسرائیل در مقابل موشک باران حزب الله حمایت  کند".

فاطمه.س.واو





      
   1   2   3   4   5   >>   >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!