------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

ترکمان‌های ساکن منطقه "آمرلی" در عراق، بیش از 70 روز است که در محاصره مرگبار تروریستهای داعش قرار دارند

"ابو علی"دبیر شعبه شمالی انتفاضه شعبانیه در "طوزخورماتو" گفت: نزدیک به 30 هزار تن از شهروندان ترکمان در آمرلی (از توابع استان صلاح الدین) به دلیل محاصره شدن از سوی تروریستهای داعش و کمبود آب و غذا در معرض خطر مرگ قرار دارند


ساکنان منطقه آمرلی که اکثریت آنان از ترکمانهای شیعه هستند، بیش از 70 روز است که تحت محاصره تروریستهای داعش قرار دارند
سایت "العراق نت" به نقل از "ابو علی" نوشت: علاوه بر کمبود آب و غذا، ساکنان این منطقه با مشکلاتی مانند قطع آب و برق، تمام شدن دارو و نبود پزشک و پرستار در بیمارستانها مواجه هستند.
این مسؤول محلی عراقی در طوزخورماتو، با اشاره به اقدام دولت در ارسال کمک‌هایی به این منطقه، این کمکها را ناکافی دانست و هشدار داد که منطقه آمرلی در معرض یک فاجعه انسانی بزرگ قرار دارد.
تروریستهای داعش، دهم ژوئن گذشته پس از اشغال چند روستا در استان صلاح الدین، شهر آمرلی را کاملا محاصره کردند.
بیش از صد تن از نمایندگان پارلمان عراق، خواستار تشکیل جلسه‌ای فوق العاده برای بررسی اوضاع خطرناک منطقه آمرلی شده‌اند
"

ارشد الصالحی" رئیس جبهبه ترکمان‌ها نیز هشدار داده است که به دلیل نقص مواد غذایی و دارو در آمرلی، این منطقه در آستانه فاجعه‌ای انسانی است.
عباس البیاتی از نمایندگان پارلمان عراق نیز دیروز با اشاره به محاصره 70 روزه منطقه آمرلی گفته است: برق این منطقه از 20 روز قبل قطع شده است.
روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه عراقی، دیروز برای اعلام همبستگی با مردم آمرلی، مقابل پارلمان این کشور در بغداد تجمع کردند و خواستار توجه ویژه نمایندگان به اهالی این منطقه بحران زده شدند

*سیاست دوگانه آمریکا درباره داعش*

"خالد الملا" رییس جماعت علمای عراق دیروز با هشدار درباره خطر قتل عام ترکمان‌های شیعه به دست داعش گفت: آمریکا سیاست دوگانه‌ای در برخورد با محاصره شدگان داعش در پیش گرفته است و نگاه‌ها را فقط متوجه درد و رنج ایزدی ها و مسیحیان کرده است.

"خالد الملا" تاکید کرد: درحالی همه نگاه ها به سوی درد و رنج ایزدی ها و مسیحیان در شمال عراق معطوف شده است که محاصره شده گان توسط داعش در آمرلی فراموش شده اند و کسی به رنج و مشکلات آنها توجهی ندارد و جامعه بین المللی به آنها بی توجه است.

خالد الملا، از کشورهای دوست خواست از دولت عراق حمایت کنند و به کمک ساکنان منطقه "آمرلی" بشتابند و آنها را از شر عناصر داعش که هر لحظه ممکن است به شهر وارد شوند و ساکنان آن را قتل و عام کنند، نجات دهند.

رییس جماعت علمای عراق تاکید کرد: همه عراقی ها از حقوق یکسانی برخوردارند و سوای ادیان، قومیت ها و طوایف و خط فکری، مسوولیت های یکسانی دارند. نگاه ها به مردم عراق باید در این راستا باشد و نباید تفاوت و تبعیضی میان آنها وجود داشته باشد


نیاز اوغلو نماینده پارلمان عراق نیز خواستار عملیات نظامی برای شکستن محاصره ساکنان منطقه آمرلی شده است

فاطمه واو.





      

 

رئیس جمهور آمریکا، در واکنش به اقدام گروه تروریستی داعش در بریدن سر یک خبرنگار امریکایی به نام جورج فولی، گفت: داعش سرطان است

یک روز پس از انتشار فیلم سر بریده شدن خبرنگار مذکور اوباما در کنفرانسی خبری در ادگارتاون در ایالت ماساچوست اظهار داشت: داعش، نماینده هیچ دینی نیست و هیچ دینی نمی گوید سر بی گناهان را از تن جدا کنید  .

اوباما افزود: دولت امریکا به کلیه اقدامات لازم در عراق با هدف دفاع از ملت امریکا و مقابله با تروریسم داعش که کشتار همه انسان ها را هدف خود قرار داده و فاقد هر گونه باور و احساس انسانی است، ادامه خواهد داد.

او همچنین خواستار بسیج جهان برای جلوگیری از انتشار این سرطان شد و از دولت ها و ملت های خاورمیانه خواست تا برای ریشه کن کردن این سرطان پیش از انتشار آن همکاری کنند.

از سوی دیگر، روزنامه امریکایی گلوبال پست نوشت: دفتر تحقیقات فدرال امریکا اعلام کرده است ویدئوی سربریدن روزنامه نگار امریکایی صحیح است.

داعش اخیرا با انتشار فیلمی تحت عنوان "پیامی به امریکا" سربریدن یک خبرنگار امریکایی به نام جورج فولی را نشان داد. فولی که به عنوان خبرنگار فرانس پرس و گلوبال پست فعالیت می کرد، دو سال پیش در سوریه ربوده شد.

در پی نزدیک شدن عناصر داعش به مواضع آمریکا در اربیل، هواپیماهای امریکایی از هشتم ماه آگوست جاری مواضع تشکیلات داعش در عراق را با هدف جلوگیری از پیشروی آنها به سوی شمال و شرق این کشور بمباران کرد.

یادآور می شود با وجود جنایات فراوان تروریست ها در سوریه و اخیرا در عراق، اوباما و دولت امریکا که مدعی مبارزه با تروریسم هستند هیچ گونه اقدام عملی و حتی سیاسی در راستای این پدیده شوم برنداشته و بلکه با سیاست های علنی و پنهانی شان به ادامه اقدامات تروریستی و سرپوش گذاشتن بر اعمال افراطیون کمک کرده اند

فاطمه واو





      

"گدعون ساعر" وزیر امور داخلی رژیم صهیونستی گفت: نتیجه حملات نظامی اخیر به غزه و خسارت هایی که فلسطینی ها به ارتش اسرائیل وارد کردند، بر وجهه تل آویو در جهان تاثیر گذاشته است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین "گدعون ساعر" گفت: جنبش حماس، اسرائیل را مسخره همه دنیا کرده و

هرکس که تصور کند ما در این مرحله پیروز شده ایم، دچار توهم شده است.

وی حوادث اخیر را نمایشی مسخره توصیف کرد و اظهار داشت که چگونه رژیم صهیونیستی از نابود کردن یک گروه در یک منطقه کوچک ناتوان است؟.

این وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رژیم نباید پس از این ماجراجویی کند، زیرا ابهت و قدرت بازدارندگی اش تضعیف شده است.

ساعر ادامه داد: ارتش اسرائیل تصورمی کند ماموریت خود را در تخریب تونل های مرزی غزه را به خوبی انجام داده است، اما حماس با اجازه دادن به برخی از شبکه های ماهواره ای بین المللی جهت تصویر برداری از داخل این تونلها، اظهارات مقامات ارتش را تکذیب کرد.

فاطمه واو





      

البغدادی:جنودنا معصومون لاانهم ملائکة الله فی الارض!!!!

شدد ما یسمى بزعیم “الدولة الاسلامیة” أبو بکر البغدادی ان جنوده الدواعش لیسوا "عُرضة للأخطاء”، معتبراً انهم “ملائکة الله فی الأرض”.

عناصر داعش در حال کشتار دانشجویان عراقی

وأفادت صحیفة "رای الیوم"، ان البغدادی حذر فی تغریدة عبر حسابه على “تویتر”، المخالفین للتنظیم، معتبرا ان دماءهم حلال.

وقال: جنود "دولة الخلافة" معصومون من الخطأ حتى الأخطاء الفردیة التی یشیعها الأعداء لا وجود لها، مضیفا ان الانتماء لنا لا یتم إلا بتکفیر المخالف واستباحة دمه وعرضه، ما یشیر الى تکفیره لکافة المعتقدات والمذاهب الدینیة الاخرى حتى التکفیریة المنحرفة المنافسة لجماعته الارهابیة، فالکل کافرون ومستباحة دماؤهم.

درحالیکه انتشار تصاویر و خبرهایی از جنایات هولناک گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه به موضوعی روزمره تبدیل شده است؛ "ابوبکر بغدادی" مدعی شد که عناصر این گروه فرشته هستند و از ارتکاب اشتباه و خطا به دورند

سایت خبری تحلیلی "رأی الیوم" نوشت: بغدادی در صفحه توییتر خود گفته است که ریختن خون مخالفان داعش حلال است.

بغدادی گفت: "سربازان دولت خلافت از اشتباه به دورند و معصوم هستند؛ و حتی خطاهای فردی که دشمنان شایعه می‌کنند، وجود ندارد؛

عضویت و وابستگی به ما فقط از طریق تکفیر مخالفان و ریختن خون آنها و تعرض به ناموسشان انجام می‌شود."

فاطمه واو





      

سرود گروه تروریستی داعش با عنوان "پیشانی بندت کجاست" با واکنش برخی جوانان عربستانی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

انتشار کالاهای تبلیغاتی داعش در برخی کشورها

انتشار این سرود داعشی باعث خشم برخی جوانان سعودی شد، و موجب شد که آنها به این سرود که در زبان محلی به "الشیله" (شال روی شانه) معروف است، واکنش نشان دهند.

هدف این سرود عامی، برانگیختن و تحریک جوانان برای شرکت در جنگ است؛ با این حال انتشار این سرود در شبکه های اجتماعی به بحث و جدل برخی جوانان عربستانی با حامیان داعش تبدیل شد.

سرود الشیله از به پاخاستن جنگجویانی که سرهای خود را با شالی معمولا سیاه می بندند، سخن می گوید. این الشیله (شال) از طریق جنگجویان شرکت کننده در جنگ‌های جاری در افغانستان رواج یافته و به پوشش نظامی و نماد خاص این گروهها تبدیل شده است.

جوانان چندین قبیله سعودی از جمله قبایل حرب، مطیر و شمر با اعلام مخالفت با این سرود؛ در واکنش کلیپ‌هایی را در یوتیوب منتشر کرده‌اند، که این کلیپ‌ها اکنون در حال دست به دست شدن در تلفن‌های همراه است و برخی نیز آن را زنگ خود قرار داده‌اند.

"سمیر منصور" جوان سعودی این شعرها را پاسخ به کسانی می دانند که جوانان سعودی را به تمایل به گروههای تروریستی متهم می کنند.

وی با این حال اذعان کرد: نمی‌توان انکار کرد که برخی از جوانان با این گروه اعلام همبستگی می‌کنند؛ اما آنها فریب خورده و به جنگجویان تبدیل شده اند که آنها را شستشوی مغزی داده اند؛ و آنان نماینده قشر اکثریت جوانان سعودی نمی باشند.

گروه تروریستی داعش تمایل زیادی برای جذب جوانان سعودی و آوردن آنها به مناطق درگیری تحت کنترل خود ابراز داشته است؛ که به گفته ناظران، این گروه معتقد است که جوانان سعودی نقش مهمی در جذب جوانان سایر کشورهای عربی خواهند داشت. این گروه همچنین از طریق مطرح کردن ادعاهایی مانند آمرزش گناهان و راه میان بر به بهشت و ملاقات با حور العین، بدنبال جذب آنها برآمده است و به آنها تأکید می کند که نزدیکترین راه برای توبه و دریافت همه این مشوقها، فقط همان "جهاد" است.

فاطمه واو





      
   1   2   3   4   5   >>   >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!