الطفل الذی یساعد أباه الداعشی بحمل الرؤوس المقطوعة

ضجت أسترالیا مع صدور صحفها یوم الاثنین، بصورة "داعشیة" الطراز لطفل عمره 7 سنوات وهو یحمل رأس واحد ممن جز التنظیم رؤوسهم فی سوریا، وهی لأحد أبناء خالد شروف، اللبنانی الأصل المولود قبل 31 سنة فی أسترالیا، والذی ذاع صیته الدموی الشهر الماضی لکثرة ما ظهر فی صور بحسابه فی مواقع التواصل وهو یحمل رؤوساً مقطوعة.

به تازگی یکی از اعضای "داعش" تصویری را از پسر 7 ساله خود در سوریه منتشر کرده که با سر یکی از قربانیان این گروه تروریستی عکس انداخته است.

این تصویر مربوط به پسر 7 ساله تروریستی به نام "خالد شروف" است.

شروف اصالتا لبنانی است و در استرالیا به دنبا آمده است و قبلا نیز در صفحه توییتر خود، تصاویری را از خودش در کنار سرهای بریده منتشر کرده است.

روزنامه "دی استرالیان" با انتشار عکسی از فرزند شروف تأکید کرد که گویا این پسر بچه 7 ساله با سر یکی از کسانی که به دست پدرش به قتل رسیده، عکس گرفته است.

شروف با انتشار این عکس در توییتر خود، زیر آن نوشته است: این پسر من است.

این تروریست قبلا در سیدنی زندگی می کرد ولی سال گذشته به همراه همسر و فرزندانش به سوریه رفت و به گروه تروریستی داعش ملحق شد.
این عکس در شهر رقه در شمال سوریه گرفته شده است.

سفر آسان شروف ملقب به "ابومصعب الاسترالی" از استرالیا به سوریه درحالی است که وی درسال 2005 دستگیر و به اتهام برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریستی به 4 سال زندان محکوم شد. وی پس از آزادی هم به دلیل اتهامات خطرناکش، به شدت تحت نظر قرار داشت و برای جلوگیری از سفر، گذرنامه‌اش نیز مصادره شد.

پلیس استرالیا ادعا کرده است که وی با گذرنامه یکی از برادرانش به همراه خانواده به سوریه سفر کرده است.

فاطمه واو