یک جوان تروریست عربستانی که "حور العین" را در خواب دیده بود، خود را در عملیاتی انتحاری در یمن منفجر کرد!(خنده داره)

توجه:حورالعین نداریم.لطفا منفجر نکنید!متشکریم!

این جوان که "عبد الرحیم العتیبی" نام داشت و عضو گروهک "قاعدة الجهاد فی جزیرة العرب" بود، در آغاز هفته جاری و پیش از هلاکت خطاب به همقطارانش گفته بود که "حور العین" را در خواب دیده که او را به انجام عملیات انتحاری تشویق کرده اند!

به نوشته روزنامه رأی الیوم، تروریست های همدست العتیبی در نوشته های خود در توییتر آورده اند که انگیزه و مشوّق وی برای انجام این عملیات، دیدن حور العین در خواب بوده است. عتیبی پیش از آن که به یمن برود، چندین ماه در کنار تروریست های "انصار الشریعه"، از شاخه های القاعده در سوریه، جنگیده بود و سپس به یمن رفت تا به گروهک "قاعدة الجهاد فی جزیرة العرب" ملحق شود.

سرکردگان گروهک های تروریستی، خانواد? کشته های خود را با بیان رؤیاها و خواب هایی که به آنان نسبت داده می شود، تسکین می دهند و مدعی می شوند که کشته های خود را در خواب دیده اند، در حالی که لباس های سپید بر تن دارند و در باغ های بهشت از نعمت ها برخوردارند(!) آنها تاکید بسیار دارند که این رؤیاهای ساختگی حتما برای بازماندگان تروریست های مقتول نقل شود.

(خیلی مسخره س.باید بحالشون تاسف خورد)وقتی خداوند درسوره مبارکه مائده آیه32 فرموده: (من اجل ذلک کتبنا علی بنی‌اسرائیل انهّ من قتل نفساً بغیر نفس او فساد فی الارض فکأ نمّا قتل الناس جمیعاً و من أحیاها فکأ نمّا احیا النّاس جمیعاً...

به همین جهت، بر بنی‌اسرائیل مقرّر داشتیم که هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روی زمین بکشد، چنان است که گویی همة انسان‌ها را کشته و هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همة مردم را زنده کرده است) واسه کشتن هر بیگناه باید جواب پس بدن. تروریستا کدوم بهشتو دارن خواب میبینن؟!

فاطمه واو