------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار محمدعلی الله‌دادی در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مردم مظلوم سوریه توسط بالگرد رژیم صهیونیستی خبر داد. 

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار محمد علی الله دادی در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم و مردم مظلوم سوریه خبر داد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: سردار سرتیپ پاسدار محمد علی الله دادی از فرماندهان شجاع، مخلص و خردمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که نقش آفرینی‌های مؤثر وی در دوران دفاع مقدس و سپس در فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد برای همیشه ماندگار و الهام بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود. این اطلاعیه افزوده است: این فرمانده مؤمن و ولایت‌مدار که در مقام مستشاری برای کمک به دولت و ملت سوریه در مقابله با تروریست‌های تفکیری- سلفی به این کشور عزیمت کرده بود، مشورت‌های تعیین کننده‌ای در راستای توقف و خنثی سازی جنایات و توطئه‌های این فتنه صهیونیستی تروریستی در جغرافیای سوریه ارائه و نام و یاد خود را در زمره مدافعین و حامیان مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی ثبت کرد. در ادامه این اطلاعیه با اشاره به نحوه شهادت سردار الله دادی آمده است: گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی همراه با سردار رشید اسلام محمد علی‌الله دادی در حین بازدید از منطقه «قنیطره» مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسیدند. این اطلاعیه با تاکید بر اینکه بی تردید شهادت سردار الله دادی و رزمندگان حزب الله عزم و اراده مقاومت اسلامی در عرصه‌ مقابله با رژیم صهیونیستی و پی‌گیری آرمان‌های اسلام عزیز را جدی‌تر خواهد کرد، تصریح کرد: اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در نقض حریم هوایی کشور سوریه بار دیگر نشان‌ داد که فتنه تروریستی داعش و جریان‌های تکفیری در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های نظام سلطه و صهیونیسم و با هماهنگی سران کاخ سفید و رژیم اشغالگر قدس، علیه امت اسلامی طراحی شده است و برای دست‌یابی به اهداف و مقاصد شیطانی خود هیچ گونه پای بندی به قوانین بین المللی و اصول اخلاقی و انسانی ندارد. در پایان این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت سردار الله دادی و تعدادی از رزمندگان حزب الله و مقاومت اسلامی به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت‌های لبنان، سوریه و ایران آمده است: برنامه‌های تشییع، تدفین و گرامیداشت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار محمد علی الله‌دادی متعاقباً به آگاهی مردم ایران خواهد رسید .

 

ماچندنفرهستیم...





      

ترور جمعی از اعضای حزب الله توسط اسرائیل با همکاری تکفیری های سوریه

شهادت فرزند شهید مغنیه و فرمانده ساپق تیپ الغدیر یزد

انهدام سه خودروی زرهی اسرائیل توسط حزب الله

پیام غیر رسمی نصرالله: اسرائیل منتظر مشت آهنین باشد

 

جهاد مغنیه

رپی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره ، تعدادی از نیروهای حزب الله شهید شدند.

به گزارش العالم، حزب الله لبنان در بیانیه ای با تایید این خبر اعلام کرد: گروهی از نیروهای مجاهد حزب الله هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.

حزب الله لبنان تأکید کرد که در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند که اسامی آنان پس از اطلاع این موضوع به خانواده هایشان، اعلام می شود.

به گفته منابع خبر، در میان شهدا،"جهاد مغنیه" فرزند عماد مغنیه نیز دیده می شود.

ر همین حال شبکه خبری العربیه گزارش داد: منابع اسراییلی حمله هوایی این رژیم به قنیطره سوریه را که در آن 5 نفر از نیروهای حزب الله لبنان کشته شدند تایید کردند.

عدنان غملوش خبرنگار شبکه العربیه در بیروت نیز از شهادت 7 نفر از فرماندهان حزب الله لبنان در جریان این حمله خبر داد. وی گفت شاید نام جهاد مغنیه در میان کشته شدگان حزب الله بارز باشد اما افراد مهمتر از او در این میان کشته شده اند که ابو علی رضا ملقب به ابو علی طباطبایی یکی از مسئولان نظامی بلند پایه حزب الله و محمد عیسی یکی از فرماندهان اطلاعات این جنبش از جمله آنها هستند.

اسامی برخی از شهدا که حزب الله دقایقی پیش اعلام کرد به این شرح است :

1)شهید جهاد عماد مغنیه

2)شهید محمد عیسی

3) شهید علی حسن

4)شهید حسین حسن

5)شهید مهدی الموسوی

6)ابو علی رضا

منابع صهیونیستی: هدف ازعملیات قنیطره، ترور یکی از فرماندهان حزب الله بوده است 

در همین حال واحد مرکزی خبر به نقل از کانال 10 تلویزیون رژیم صهوینیستی اعلام کرد: منابع صهیونیستی اعتراف کردند که رژیم صهیونیستی در پشت هجوم قنیطره قرار داشته و هدف، ترور یکی از فرماندهان حزب الله بوده است.

آلون بن دیوید تحلیلگر صهیونیست در مصاحبه با کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: هدف از این هجوم کشتن یکی از مسئولان حزب الله بود. این عملیات حادثه ای بی نظیر بود و در حالی رخ داد که حزب الله سال گذشته معادله جدیدی را در منطقه برقرار و عملا اعلام کرد که واکنش به هرگونه هجوم اسراییل را حق خود می داند.

انهدام سه خودروی زرهی رژیم صهیونیستی در جولان

شبکه العالم نیز در خبری فوری گزارش داد گروههای مقاومت مردمی سوریه پس از اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شماری از اعضای حزب الله لبنان در مزارع الامل در القنیطره سوریه، مواضع صهیونیستها را در مناطق اشغالی هدف قرار دادند و خساراتی به آنها وارد آوردند.

خبرنگار العالم نیز از انهدام 3 خودروی زرهی صهیونیستها در جولان اشغالی خبر داد. در این گزارش آمده است: سرنشینان این خودروهای زرهی صهیونیستها نیز به هلاکت رسیدند.

آماده باش صهیونیست ها در جولان و مزارع شبعا

ارتش صهیونیستی در منطقه جولان و کشتزارهای اشغالی شبعا به حالت آماده باش کامل در آمده است و هواپیماهای جنگنده و شناسایی بدون خلبان آن بر فراز منطقه در حال گشت زنی هوایی هستند.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا به نقل ازخبرگزاری ملی لبنان ، این آماده باش بعداز حمله موشکی بالگردهای ارتش صهیونیستی به یک گروه از نیروهای مجاهد حزب الله در منطقه القنیطره سوریه اعلام شده است.

خبرگزاری لبنان تحرکات نیروهای ارتش صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی و جنوب لبنان را غیرعادی توصیف کرده است.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک مرزهای لبنان حالتی از ترس و نگرانی حاکم شده و این شهرک ها در آستانه بحران قرار گرفته اند.

این رسانه ها از احتمال پاسخ دردناک حزب الله به این حمله ارتش صهیونیستی خبر داده اند.

شهادت فرمانده سابق سپاه الغدیر

همچنین اخبار رسیده حاکی از شهادت فرمانده سابق تیپ الغدیر یزد سرداد الله دادی در حمله هوایی حکایت دارد.

 

این در حالی است که منابع نزدیک به حزب الله لبنان از پیغام غیررسمی سید حسن نصرالله به رسانه ها خبر داده اند که در آن سید حسن نصر الله از مشت آهنین تدارک دیده شده برای واکنش به این حمله اسرائیل خبر داده است.

 

ماچندنفرهستیم....

 





      

 

 

ولایت فقیه

 

ماچندنفرهستیم...





      

در جنگ بعدی وارد اسرائیل خواهیم شد

 

 

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در گفتگو با شبکه المیادین و در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات گوناگون رژیم صهیونیستی در نقض حریم لبنان تصریح کرد: اتفاقات چند ماه گذشته در مزارع شبعا پیام صریح حزب الله به اسرائیل بوده است که این پیام این بوده است که حزب الله نقض حریم لبنان را تحمل نمی کند و وظیفه آن پاسخ مناسب به اسرائیل است.

وی در ادامه تصریح کرد: پروازهای شناسایی روزانه اسرائیل از جمله نقض حاکمیت لبنان است. اقدامات مزدوران و ایجاد دستگاههای شنود، کشتار و ترور و تیراندازی در مرزها از جمله موارد دیگر نقض خط قرمز ما و نقض حاکمیت لبنان است.

نصرالله تأکید کرد: زمان و مکان مناسب وشیوه لازم برای پاسخ به دشمن اسرائیلی را مد نظر داریم و آنرا حق خود می دانیم.

دبیر کل حزب الله در خصوص مشغولیت حزب الله در دیگرجبهه ها از جمله سوریه گفت: گفته می شود که حزب الله در مناطق دیگر دچار فرسایش شده که این موضوع مبالغه آمیز است و حضورش در مناطق دیگر به آمادگی و امکانات و نیروهایش خدشه ای وارد نکرده است.

حزب الله قدرتمندتر شده است

وی افزود: حزب الله در سال جدید قدرتمندتر شده است و اگر تجاوزی صورت گیرد آمادگی کافی دارد و حتی برخی از تسلیحات حزب الله به ذهن دشمن اسرائیلی نیز خطور نمی کند.

دبیر کل حزب الله در ادامه یادآورشد: مقاومت در حال حاضر به توانی دست یافته که بتواند وارد الجلیل شود البته به بعد از الجلیل نیز می تواند وارد شود. شاید مقاومت امروز در سوریه درگیر باشد ولی مسأله اصلی برای آن مقابله با دشمن اسرائیلی است.

مقاومت در لبنان به صورت شبانه روز در آماده باش کامل است

وی افزود: مقاومت در لبنان به صورت شبانه روز در آماده باش کامل است تا در برابر دشمن اسرائیلی به پیروزی قاطع دست یابد.

نصرالله با اشاره به اینکه  موشک های فاتح 110 مدتها است به دست ما رسیده است و موضوع تازه ای نیست و از سال 2006 در اختیار ماست گفت: موشکهای فاتح  نسبت به موشکهایی که اکنون در اختیار داریم بسیار قدیمی هستند و آنچه امروز مقاومت در اختیار دارد می تواند ما را به مقابله با هر حمله ای در آینده قادر سازد.

دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص جاسوسی که اخیرا در حزب الله دستگیر شد تصریح کرد: هر چند نفوذ عوامل دشمن به حزب الله موضوعی طبیعی می تواند باشد اما برای ما طبیعی نیست.

برخی کشورها جاسوسی اسرائیل را کرده اند

وی افزود: این فرد ارتباطی با نهاد نظامی مقاومت نداشته است وحدود 5 ماه پیش بازداشت شد.

وی در خصوص احتمال جاسوسی کشورهای عربی از حزب الله نیز تصریح کرد: پس از جنگ 2006 برخی کشورهای عربی اطلاعاتی از حزب الله کسب کرده و در اختیار اسرائیل قرار دادند.

هدف قرار دادن سوریه به مثابه هدف قرار گرفتن مقاومت است

نصرالله با اشاره به اینکه هر گونه هدف قرار دادن سوریه به مثابه هدف قرار گرفتن مقاومت است تصریح کرد: بر این اساس ممکن است حزب الله تصمیم به پاسخ دهی به این تجاوزات در هر لحظه بگیرد. ما هرگز متعهد به این نشده ایم که تجاوز به لبنان را پاسخ ندهیم. اینکه چه زمانی از حق پاسخ استفاده کنیم به خود ما مربوط است.

 دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه تأکید کرد: اگر به سوریه حمله شود در هر زمانی ممکن است وارد عمل شویم.

در جولان اشغالی حضور تشکیلاتی نداریم

نصرالله در خصوص حضور در جولان اشغالی در سوریه نیز یادآور شد: گفته ایم آماده حمایت از مقاومت سوریه در جولان هستیم. اما آنچه در جولان رخ داده مقاومت سوریه است و ما در آنجا حضور نداریم. ما فقط به گروههای مقاومت در آنجا کمک می کنیم و حضور تشکیلاتی نداریم.

برای ترمیم روابط با حماس شرطی تعیین نکردیم

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه حماس را جنبشی از جنبشهای مقاومت خواند و گفت: در سطح سران حماس تصمیم گیری شده که روابط با ایران و حزب الله به حالت سابق بازگردد و البته روابط تا حدودی نیز ترمیم شده است.

وی افزود: ما برای ترمیم روابط با حماس شرطی تعیین نکردیم. ما از حماس دور نشده بودیم بلکه حماس از ما دور شده بود.

در جنگ غزه، اسرائیل شکست سختی از مقاومت فلسطین متحمل شد

دبیر کل حزب الله افزود: در 8 سال گذشته اسرائیل نشان داد که توان و قدرتی ندارد و در جنگ اخیر غزه نیز دستاوردی نداشت و نتوانست موشکهای غزه را سرنگون کند و گردان گولانی نیز شکست فجیعی از مقاومت فلسطین خورد.

اسرائیل نمی تواند در جنگ آینده با لبنان به پیروزی برسد

نصرالله تصریح کرد: شکست ارتش اسرائیل در غزه به معنای این است که اسرائیل آمادگی جنگ با لبنان را ندارد. اسرائیل نمی تواند در جنگ آینده با لبنان به پیروزی برسد.

سرنگونی نظام سوریه و راه حل نظامی موضوعیت خود را از دست داده است

نصرالله در خصوص موضوع سوریه تصریح کرد: اکنون همه به این نتیجه رسیده اند که کسی نمی تواند سوریه را سرنگون کند. گروه موسوم به دوستان سوریه و مخالفان مسلح نظام سوریه نیز این را دریافتند که سرنگونی نظام سوریه غیر ممکن است.

دبیرکل حزب الله سوریه با اشاره به اینکه جهانیان نتوانستند راه حل نظامی را به سوریه تحمیل کنند گفت: البته هنوز در خصوص راه حل سیاسی نیز توافقی صورت نگرفته است. راه حل سیاسی که مشروط به کناره گیری اسد باشد از سوی نظام سوریه مورد پذیرش نیست.

وی تصریح کرد: دیگر موضوع سرنگونی نظام سوریه و راه حل نظامی موضوعیت خود را از دست داده است.

ترکیه با داعش و جبهه النصره ارتباط میدانی دارد

دبیرکل حزب الله با اشاره به نقش ترکیه گفت: ترکیه با داعش و جبهه النصره ارتباط میدانی دارد و مرز خود را باز گذاشته و تقریباً هیچ سلاحی بدون اطلاع این کشور وارد سوریه نمی شود.

وی تأکید کرد: اگر ترکیه مرز خود با سوریه را ببندد هیچ کس نمی تواند وارد یا خارج شود.هنوز افراد مسلح از مرز ترکیه وارد سوریه می شوند. موضع ترکیه در قبال سوریه سختگیرانه است اما با روی کار آمدن دولت جدید عراق ممکن است موضعش در قبال بغداد تغییر کند.

امریکا تا 2 یا  3 سال آینده قصد نابودی داعش را ندارد

نصرالله با اشاره به اینکه امریکا داعش را برای تأمین منافع خود به وجود اورده تصریح کرد: زمانی که همپیمانان امریکا در معرض خطر این گروه قرار گرفتند امریکا سیاست خود را تغییر داد.

وی افزود: برخی مقامات عربی گفته بودند که اگر داعش به پیشرویهای خود ادامه دهد تا یک ماه دیگر به اروپا می رسد که بر این اساس ائتلاف علیه داعش تشکیل شد. امریکا مدعی است که با این ائتلاف قصد نابودی داعش را دارد اما تا 2 یا 3 سال آینده امریکا قصد نابودی داعش را ندارد.

وی تصریح کرد: در واقع هدف آنها محدود کردن داعش است تا به دیگر کشورها نزدیک نشود. داعش را درست کردند تا شرایط خود را به منطقه تحمیل کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: تاکنون حملات هوایی ائتلاف علیه داعش ناچیز بوده است و هر از گاهی اعلام می کنند فلان تعداد حمله علیه این گروه انجام داده اند.

آمریکایی‌ها می خواهند در عراق حضور نظامی داشته باشند

نصرالله افزود: امریکایی ها می خواهند در عراق پایگاه به دست بیاورند و نظامیانشان مصونیت داشته باشد. آنها قصد دارند در عراق حضور نظامی داشته باشند.

میشل عون نامزد مورد حمایت حزب الله برای ریاست جمهوری است

نصرالله در خصوص موضوع رئیس جمهوری آینده لبنان نیز تصریح کرد: میشل عون نامزدی است که ما معرفی می کنیم.

وی افزود: در گفتگو با المستقبل توافق کردیم که به تفاهم برسیم. حتی ممکن است توافقی مکتوب نیز حاصل شود.

وی تصریح کرد: در جریان المستقبل گروههای تندرویی هستند که با گفتگو میان این جریان و حزب الله مخالف هستند که مورد حمایت عربستان هستند. ولی سعدالحریری خود خواستار گفتگوها بوده است.

در خصوص قیمت نفت قبل از اینکه ایران از پا درآید کشورهای دیگر فروخواهند پاشید

نصرالله درباره برنامه هسته‌ای ایران تصریح کرد:موضوع هسته ای برای تحت تأثیر قرار دادن استقلال ایران است. ایران قاطعانه اعلام کرده که فقط درباره موضوع هسته ای مذاکره می کند و نه در مورد مسائل منطقه ای.

وی افزود: ایران مقابل همه فشارهای ایستاده است و در خصوص قیمت نفت نیز قبل از اینکه ایران از پا درآید کشورهای دیگر فروخواهند پاشید.

 وی تأکید کرد: ایران استوار خواهد ماند و آینده روشنی نیز دارد.

حاج قاسم سلیمانی برادر و عزیز بنده است

نصرالله در خصوص سردار سلیمانی نیز گفت: من حاج قاسم سلیمانی را می شناسم و او برادر نزدیک و عزیز بنده است.

وی تأکید کرد: او از اولین کسانی بود که در اتفاقات عراق به کمک رفت. حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در توقف پیشروی داعش در عراق داشت. کسانی که مانع پیشروی داعش شدند، عراقی‌ها با کمک ایرانی‌ها هستند. ایران نقش مشورتی و لجستیکی در عراق دارد.

تحولات یمن به ایران و حزب الله ارتباطی ندارد

نصرالله همچنین ارتباط میدانی با انصارالله یمن را رد کرد و گفت: ارتباط سیاسی بین دو طرف وجود دارد اما ارتباط میدانی وجود ندارد. آنچه در یمن اتفاق افتاده است یک تصمیم کاملاً داخلی است و به رهبری جنبش انصارالله و تحرکات دولت بستگی داشت و تحولات یمن به ایران نیز ارتباطی نداشت.

 

ماچندنفرهستیم...





      

 

 

راهپیمایی پاریس؛ تصویری که نشان داده نشد!

 

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت با انتشار تصویر نمای باز از راهپیمایی پاریس، نوشت:

تصویر نمای دور تلویزیونی، صحنه‌ای متفاوت با آنچه رسانه‌ها درباره راهپیمایی پاریس منتشر کردند را نشان می‌دهد.


به گزارش شبکه العالم، تصاویر منتشر شده از تظاهرات به اصطلاح ضد تروریستی که در پاریس برگزار شد، از یک فریب رسانه ای بزرگ حکایت دارد.

در واقع سردمداران کشورهای مختلف که با ترس از حملات تروریستی، چند قدمی را در خیابان راه رفتند، چند صف کوچک بیشتر نبودند، اما شبکه های تلویزیونی با ثبت نماهای بسته سعی کردند طوری وانمود کنند که سران کشورها، در صف اول راهپیمایی اصلی در حال حرکت هستند و بلافاصله تصاویر نمای باز راهپیمایی اصلی را در ادامه نمایش دادند تا به مخاطب چنین وانمود شود که آنان جلودار راهپیمایی اصلی هستند، اماحقیقت چیز دیگری بود و راهپیمایی سران کشورها، کاملا "خصوصی" بود و جز خودشان، بقیه راهپیمایان از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بودند.

 

ماچندنفرهستیم...






برچسب ها : تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن  ,

      
   1   2      >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!