------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

 

روزنامه اتریشی "کوریر" به نقل از گزارش های سازمان حقوق بشر نوشت: گروه های مسلح تروریستی در سوریه، کودکان را در اعمال جنایتکارانه و قتل سوری ها به زور وادار به همکاری می کنند

کودکان انتحاری داعش

این روزنامه اتریشی خاطرنشان کرد، تروریست ها و شبه نظامیان به زور کودکان و افراد زیر 12 سال را به خدمت می گیرند و با ترساندن و یا تشویق و دادن کادو، و یا وعده آموزش و حمایت، آنان را به جنگ می برند.

این روزنامه به نقل از گزارش های سازمان حقوق بشر افزود: گروه های تروریستی بعد از ربودن کودکان و افراد زیر سن بلوغ، استفاده از سلاح و ساخت مواد منفجره و خمپاره را به آنها آموزش می دهند و با نمایش فیلم، وسایل و راه های عملیات انتحاری را به آنها نشان می دهند.

بنابر این گزارش، گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره بعد از درگیری با یکدیگر یا با گروه های مسلح دیگر، کودکان و افراد نابالغ را می ربایند و سپس با جنگجویان خود و یا با کودکان گروه های مخالف خود معاوضه می کنند.

داعش کودکان و بزرگسالان ربوده شده را وادار می کند تا تعالیم دینی و افکار افراطی این گروه را بپذیرند و احکامش را اجرا کنند.

دیده بان حقوق بشر قبلا با اشاره به این ‌که گروه‌های تروریست از کودکان برای جنگ در میادین رزم استفاده می‌کنند، به این شبه نظامیان و هوادارانشان در خارج هشدار داده که این اقدام می‌تواند "جنایت جنگی" تلقی شود .

این سازمان خاطرنشان کرده است که با 25 تن از این کودکان سرباز که برای گروه های تروریستی مانند "داعش"، "ارتش آزاد" ، "جبهه اسلامی"  جنگیده اند، مصاحبه کرده است.

فاطمه.واو





      

 

گروه تروریستی داعش تصاویری را از تخریب زیارتگاه‌ها و مراقد و مساجد اهل تسنن و شیعیان در شهرهای تلعفر و موصل در استان نینوا (شمال عراق) منتشر کرد

 

مردم شهر موصل این اقدام توهین آمیز داعش را تخریب و نابودی تمدن و آثار تاریخی شهر خود عنوان کردند.
یکی از ساکنان موصل گفت: از تخریب این زیارتگاه ها و مراقد بسیار ناراحت هستیم؛ ما این اماکن را از پدران و اجداد خود به ارث بردیم و آنها از آثار شهر ما به شمار می آمدند.
تروریستهای داعش همچنین با اشغال کلیسای منطقه "الشرطه" در شرق موصل، آن را به مقر خود تبدیل کرده اند

فاطمه.واو

 





      

 

عناصر گروه تروریستی "داعش" ساکنان شهر موصل عراق را مجبور کردند برای بیعت با سرکرده این گروه در نماز جمعه شرکت کنند!!

عناصرداعش

"ابراهیم الطائی" عضو شورای شهر موصل تأکید کرد: داعش کسانی را که در نماز جمعه و مراسم بیعت شرکت نکرده بودند، با 50 ضربه شلاق مجازات کرد.

"الطائی" به شبکه "العراقیه" گفت: عناصر داعش با فراخواندن شهروندان از طریق بلندگو برای شرکت در نماز جمعه، تهدید کردند که متخلفان شلاق زده می‌شوند.

سخنگوی گروه تروریستی داعش هفته گذشته با اعلام ایجاد "خلافت"، ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه را به عنوان "خلیفه مسلمانان" معرفی کرد، و همه گروه‌های تروریستی در نقاط مختلف دنیا را به بیعت با او فراخواند.

گروه تروریستی داعش با کمک باقیمانده های حزب منحل بعث و صدامی‌ها، حدود سه هفته قبل استان نینوا را اشغال کرده و به شهرهایی در استان صلاح الدین یورش برد.

این اقدام ناگهانی تروریستها، با اعلام آماده باش برای ارتش و نیروهای امنیتی و ارتش از سوی "نوری مالکی" نخست وزیر عراق، همراه شد. هزاران نفر از مردم عراق از مناطق مختلف این کشور نیز پس از فتوای مرجعیت برای جهاد کفایی و مقابله با تروریستها، داوطلب عضویت در نیروهای امنیتی و ارتش شدند.

فاطمه.واو





      

 

تروریستها و عناصر مسلح در استان نینوای عراق، علاوه بر تخریب اماکن زیارتی از مساجد نیز سرقت می کنند.

افراد مسلح دیشب به دو مسجد الخضر و الصابونجی در منطقه باب الطوب در مرکز موصل حمله کرده، و وسایل و ژنراتورهای برق آن را به سرقت بردند.

یک منبع در استان نینوا نیز گفت که عناصر گروه داعش، یک زیارتگاه را به وسیله بمب در جنوب شرقی موصل منهدم کردند.

"زهیر الجلبی" رئیس شورای پشتیبانی منطقه "ام الربیعین" در استان نینوا نیز روز چهارشنبه از کنترل عناصر داعش بر مسجد "یونس پیامبر" (ع)در شرق موصل و اخراج امام جماعت این مسجد از خانه اش خبر داد. برخی منابع نیز از تخریب مرقد حضرت یونس (ع) خبر داده اند.

فاطمه.واو





      

 

پایگاه خبری السومریه نیوز عصر امروز گزارش داد که خبرها از زخمی شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در استان الانبار حکایت دارد.

ابوبکر البغدادی سرکرده داعش

برخی منابع امنیتی عراقی در گفت وگو با پایگاه السومریه نیوز تصریح کردند که به احتمال زیاد ابوبکر البغدادی در حمله هوایی نیروهای عراقی به شهر القائم در غرب استان الانبار زخمی شده باشد.

این منابع افزودند: حمله هوایی یاد شده شب گذشته به شهر القائم صورت گرفت و اخبار تایید نشده ای تا این لحظه درباره زخمی شدن ابوبکر البغدادی درحمله هوایی وجود دارد. در این حمله هوایی سران ارشد گروه داعش کشته شدند.

درهمین حال، نهاد موسوم به پارلمان بین المللی امنیت و صلح نیز تاکید کرد که البغدادی در این حمله زخمی شده است.

این پارلمان از طریق دفتر هیثم ابوسعید معاون وزیر خارجه خود اعلام کرد: سرکرده داعش در حمله هوایی جنگنده های ارتش عراق به شهر القائم زخمی شده است.

شماری از رسانه های عربی و جهانی براساس منابع ویژه این نهاد گفتند که این اطلاعات با هماهنگی با فعالان میدانی و کارشناسان امنیتی (مبارزه با تروریسم) درعراق و صحنه نبرد بدست آمده است.

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که شمار زیادی از عناصر گروه داعش از جمله فرمانده نظامی این گروه در شهر البوکمال سوریه به نام ابومحمد التونسی در حمله هوایی به یک ساختمان در شهر القائم کشته شده است. عناصر گروه داعش در این ساختمان گردهم آمده بودند.

فاطمه.واو

 





      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!